Αρχική
Π.Α.Ο.Δ.ΗΛ. - βιβλιοθήκη - εργαστήρια τέχνης - μουσικά εργαστήρια - θέατρο "Δ. Κιντής" - αναψυκτήριο - επικοινωνία
Προβολή Προηγούμενων Ετών
ΚΥΚΛΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση για τον Μανώλη Μητσιά
Ώρα για παιδικό Σινεμά!
Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής (πορτρέτων Φαγιούμ)- Αγιογραφίας του Ανδρέα Τσίλιου
«10 Χρόνια χωρίς τον Νίκο Φώσκολο»
Ομαδική Έκθεση Φωτογραφίας Δήμου Ηλιούπολης
ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
10η χρονιά για το «Ψηφιακό Εργαστήρι Τεχνολογίας» του Δήμου Ηλιούπολης!
Νέα Τμήματα Πιάνου & Αρμονίου στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Έκκληση βοήθειας του Δημάρχου Ηλιούπολης για τον μικρό Παναγιώτη
Σεμινάρια Τέχνης στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηλιούπολης «Η Τέχνη στο Πέρασμα του Χρόνου»
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΝ ΕΦΗΒΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΕΩΣ ΤΙΣ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024
Νέος κύκλος μαθημάτων στο θεατρικό Εργαστήρι του Δήμου Ηλιούπολης
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου
  
«Τα χαλικάκια της Ιστορίας: Η Ιστορία στην τάξη με πολλά βιβλία»
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, δια της Υπεύθυνου Πολιτιστικών Θεμάτων, συνδιοργανώνει με τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηλιούπολης, Διαδικτυακή Λέσχη Ανάγνωσης – βιωματικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς του Δήμου Ηλιούπολης και σε περίπτωση κενών θέσεων και για όμορους δήμους,  με τίτλο: «Τα χαλικάκια της Ιστορίας: Η Ιστορία στην τάξη με πολλά βιβλία»
 
Θα συζητηθούν διάφορες οπτικές και θα προσεγγίσουμε τη θεωρία της Ιστορίας μέσα από πολλά βιβλία. Στόχος είναι, στο τέλος του σεμιναρίου, οι εκπαιδευτικοί να έχουν εντάξει την έννοια του χρόνου και της Ιστορίας στην καθημερινότητα της τάξης, μέσα από βιβλία από διαφορετικές θεματικές κατηγορίες αλλά να έχουν ανανεώσει και την οπτική τους στο μάθημα της Ιστορίας. Αφού η ιστορία είναι ο τρόπος που ζούμε, ο τρόπος που ονειρεύομαστε το μέλλον μας. Είναι παρούσα και βλέπει και ακούει.
 
Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος: Ειρήνη Βοκοτοπούλου, κοινωνιολόγος, π. συνεργάτης της Εθνικής Βιβλιοθήκης, υπεύθυνη ιστοσελίδας προώθησης της ανάγνωσης www.bookbook.gr

Θα πραγματοποιηθούν 5 διαδικτυακές συναντήσεις, 19:00-21:00, κάθε Τετάρτη, στις 9, 16, 23 Φεβρουαρίου, 2 και  9 Μαρτίου.

Η συμμετοχή στη Λέσχη Ανάγνωσης είναι προαιρετική και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με βάση τις δηλώσεις συμμετοχής.

Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να δεσμευτούν ότι θα παρακολουθήσουν το σύνολο των συναντήσεων, απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή βεβαίωσης.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να συμπληρώσουν την  Αίτηση Συμμετοχής μέχρι τις 6 Φεβρουαρίου 2022 στον σύνδεσμο
https://forms.gle/qdsw7nepGkYDJ51K9 (αν ο σύνδεσμος δεν ανοίγει αυτόματα, μπορείτε να τον αντιγράψετε και να επικολλήσετε στον φυλλομετρητή)
 
Οι εκπαιδευτικοί θα πληροφορηθούν τη συμμετοχή τους στο email που έχουν δηλώσει στην ηλεκτρονική φόρμα, την Δευτέρα 7 καθώς και από την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας, στο http://dipe-a-athin.att.sch.gr/index.php/politistika-themata , όπου θα αναρτηθεί κατάλογος. Στο email που θα λάβουν θα περιλαμβάνεται ο σύνδεσμος για την παρακολούθηση.

Πρόγραμμα Βιωματικού Σεμιναρίου
•    1η συνάντηση: Η οικογενειακή ιστορία: στα όρια της Ιστορίας. Τα παιδιά από πολύ μικρά γίνονται ακροατές και θεατές της Ιστορίας μέσα από τις οικογενειακές αφηγήσεις, τα κειμήλια, τις φωτογραφίες. Η πρώτη τους επαφή με τον ιστορικό χρόνο πρέπει να συνδεθεί με τα ιστορικά γεγονότα στο σχολείο. Τα ίδια τα παιδιά και οι οικογένειές τους είναι οι φορείς της Ιστορίας.
•    2η συνάντηση: Οι οπτικές της Ιστοριας: Οι φακοί, το μικροσκόπιο, το τηλεσκόπιο, τα κιάλια και ο τρόπος που βλέπουμε την Ιστορία μέσα από αυτά. Χρονογραμμές: Βλέποντας την Ιστορία ως μια οριζόντια γραμμή. Στρωματογραφια: Βλέποντας το παρελθόν ως μια κάθετη γραμμή.
•    3η συνάντηση: Μικροϊστορία: Οι κραυγές οι στεναγμοί και οι ψίθυροι, αλλά και το σκηνικό όπου όλα αυτά συμβαίνουν.
•    4η συνάντηση: Λογοτεχνία και Ιστορία: Ιστορικό μυθιστόρημα: Όταν η Ιστορία απόκτησε λογοτεχνική φωνή και έγινε αφήγηση.
Αυτοβιογραφίες και απομνημονεύματα: οι θεατές, οι παρατηρητές και οι μάρτυρες της Ιστορίας.
•    5η  συνάντηση:  Η εικονογράφηση του ιστορικού χρόνου: Ποιος είναι ο ρόλος των εικόνων στα παιδικά βιβλία Ιστορίας.


 












 Login   powered by suntech s.a.