Αρχική
Π.Α.Ο.Δ.ΗΛ. - βιβλιοθήκη - εργαστήρια τέχνης - μουσικά εργαστήρια - θέατρο "Δ. Κιντής" - αναψυκτήριο - επικοινωνία
Προβολή Προηγούμενων Ετών
ΚΥΚΛΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση για τον Μανώλη Μητσιά
Ώρα για παιδικό Σινεμά!
Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής (πορτρέτων Φαγιούμ)- Αγιογραφίας του Ανδρέα Τσίλιου
«10 Χρόνια χωρίς τον Νίκο Φώσκολο»
Ομαδική Έκθεση Φωτογραφίας Δήμου Ηλιούπολης
Έναρξη του ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ 2024 την Παρασκευή 30 Αυγούστου
Οι «15 50 feat ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ & ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ» στο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ 2024
ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
10η χρονιά για το «Ψηφιακό Εργαστήρι Τεχνολογίας» του Δήμου Ηλιούπολης!
Νέα Τμήματα Πιάνου & Αρμονίου στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Έκκληση βοήθειας του Δημάρχου Ηλιούπολης για τον μικρό Παναγιώτη
Σεμινάρια Τέχνης στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηλιούπολης «Η Τέχνη στο Πέρασμα του Χρόνου»
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΝ ΕΦΗΒΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΕΩΣ ΤΙΣ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024
Νέος κύκλος μαθημάτων στο θεατρικό Εργαστήρι του Δήμου Ηλιούπολης
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
25/5/2012
25/5/2012 ΚΑΒΑΦΗΣ του Γιάννη Σμαραγδή
26/5/2012
26/5/2012 ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ του Θόδωρου Αγγελόπουλου
27/5/2012
27/5/2012 Η ΣΚΟΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ του Θόδωρου Αγγελόπουλου
28/5/2012
28/5/2012 ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ του Φίλιππου Τσίτου
28/5/2012
28/5/2012 ΤΟ ΓΑΛΑ του Γιώργου Σιούγα
29/5/2012
29/5/2012 ΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ του Νίκου Κουτελιδάκη
29/5/2012
29/5/2012 ΤΟ ΓΑΛΑ του Γιώργου Σιούγα
30/5/2012
30/5/2012 ΔΕΜΕΝΗ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ του Κώστα Χαραλάμπους
30/5/2012
30/5/2012 ΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ του Νίκου Κουτελιδάκη
31/5/2012
31/5/2012 ΔΕΜΕΝΗ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ του Κώστα Χαραλάμπους
31/5/2012
31/5/2012 ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ του Φίλιππου Τσίτου
1/6/2012
1έως 3/6/2012 ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ (THE DESCENDANTS) του Alexander Payne
4/6/2012
4/6/2012 ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ (THE SMURFS) του Raja Gosnell
5/6/2012
5/6/2012 ΣΑΜΠΡΙΝΑ (SABRINA) του Μπίλι Ουάιλντερ
6/6/2012
6 έως 7/6/2012 ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΙΛΙΜΑΝΤΖΑΡΟ (LES NEIGES DU KILIMANDJARO) του Robert Guediguian
8/6/2012
8 έως 10/6/2012 Η ΣΙΔΗΡΑ ΚΥΡΙΑ (THE IRON LADY) της Phyllida Lloyd
11/6/2012
11/6/2012 TO ΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ (WAR HORSE) του Steven Spielberg
12/6/2012
12/6/2012 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΤΙΦΑΝΙΣ (BREAKFAST AT TIFFANY’S) του Μπλέικ Έντουαρντς
13/6/2012
13 έως 14/6/2012 ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΑ ( BIR ZAMANIAR ANADOLU’ DA) του Nuri Bilge Ceylan
15/6/2012
15 έως 17/6/2012 ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ (THIS MUST BE THE PLACE) του Paolo Sorrentino
18/6/2012
18/6/2012 Ο ΑΛΒΙΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ 3 (Alvin And The Chipmunks: Chipwrecked) του Mike Mitchell
19/6/2012
19/6/2012 ΠΩΣ ΝΑ ΚΛΕΨΕΤΕ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΔΟΛΛΑΡΙΑ (HOW TO STEAL A MILLION) του Ουίλιαμ Ουάιλερ
20/6/2012
20 έως 21/6/2012 ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ (CHICKEN WITH PLUMS) των Marjane Satrapi & Vincent Paronnaud
22/6/2012
22 έως 24/6/2012 ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩ (LA PIEL QUE HABITO) του Pedro Almodovar
25/6/2012
25/6/2012 ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (SPACE DOGS) των Inna Enlannikova & Svvatoslav Ushakov
26/6/2012
26/6/2012 Η ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ (THE APARTMENT) του Μπίλι Ουάιλντερ
27/6/2012
27 έως 28/6/2012 ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ (LE GAMIN AU VELO) των Jean- Pierre & Luc Dardenne
29/6/2012
29/6 έως 1/7/2012 ΤΖΕΪΝ ΕΪΡ (JANE EYRE) του Cary Fukunaga
2/7/2012
2/7/2012 ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΤΕΝ ΤΕΝ: ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΝΟΚΕΡΟΥ (THE ADVENTURES OF TINTIN: THE SECRET OF THE UNICORN) του Steven Spielberg
3/7/2012
3/7/2012 Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ (THE FRONT PAGE) του Μπίλι Ουάιλντερ
4/7/2012
4 έως 5/7/2012 SHAME του Steve McQueen
6/7/2012
6 έως 8/7/2012 ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ (THE GIRL WITH THE DRAGON TATOO) του David Fincher
9/7/2012
9/7/2012 ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ (THE THREE MUSKETEERS) του Paul Anderson
10/7/2012
10/7/2012 ΑΝΤΑΥΓEΙΕΣ ΣΕ ΧΡΥΣΑ ΜΑΤΙΑ (REFLECTIONS IN A GOLDEN EYE) του Τζον Χιούστον
11/7/2012
11 έως 12/7/2012 ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΧΑΒΡΗΣ (LE HAVRE) του Aki Kaurismaki
13/7/2012
13 έως 15/7/2012 THE ARTIST του Michel Hazanavicius
16/7/2012
16/7/2012 ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ (THE PIRATES: THE BAND OF MISFITS) του Peter Lord
17/7/2012
17/7/2012 ΟΙ ΦΥΓΑΔΕΣ ΤΟΥ ΜΙΖΟΥΡΙ (THE MISSOURI BREAKS) του Άρθουρ Πεν
18/7/2012
18 έως 19/7/2012 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕΒΙΝ (WE NEED TO TALK ABOYT KEVIN) της Lynne Ramsay
20/7/2012
20 έως 22/7/2012 ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΑΣ (HUNGER GAMES) του Gary Ross
23/7/2012
23/7/2012 Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΓΕΤΩΝΩΝ 4: Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΝ (ICE AGE 4: CONTINENTAL DRIFT) των Steve Martino & Mike Thurmeier
24/7/2012
24/7/2012 ΑΜΝΗΣΤΙΑ (AMNISTIA/AMNISTIE) του Μπουγιάρ Αλιμάνι
25/7/2012
25 έως 26/7/2012 MELANCHOLIA του Lars Von Trier
27/7/2012
27 έως 29/7/2012 ΑΘΙΚΤΟΙ (INTOUCHABLES) των Eric Toledano et Olivier Nakache
30/7/2012
30/7/2012 Ο ΑΛΒΙΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ 3 (Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked) του Mike Mitchell
31/7/2012
31/7/2012 ΣΤΙΣ ΠΑΡΥΦΕΣ (PERIFERIC) του Μπογκντάν Τζόρτζε Απέτρι
1/8/2012
1 έως 2/8/2012 ΟΣΛΟ, 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ (OSLO AUGUST 31ST) του Joachim Trier
3/8/2012
3 έως 5/8/2012 MONEY BALL του Bennett Miller
6/8/2012
6/8/2012 ΜΠΟΛΤ (BOLT) των Byron Howard & Chris Williams
7/8/2012
7/8/2012 ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (ALEXANDRA) του Αλεξάντρ Σοκούροφ
8/8/2012
8 έως 9 Η ΚΡΑΥΓΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (THE SCREAMING MAN) του Mahamat-Saleh Haroun
10/8/2012
10 έως 12/8/2012 ΑΝΕΜΟΔΑΡΜΕΝΑ ΥΨΗ (WUTHERING HEIGHTS) της Andrea Arnold
13/8/2012
13/8/2012 TOY STORY III του Lee Unkrich
14/8/2012
14/8/2012 ΦΑΟΥΣΤ (FAUST) του Αλεξάντρ Σοκούροφ
15/8/2012
15 έως 16/8/2012 ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΦΕΝΤΗΣ (PADRE PADRONE) των Paolo & Vittorio Taniani
17/8/2012
17 έως 19/8/2012 ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΡΙΕΣ (THE HELP) της Tate Taylor
20/8/2012
20/8/2012 Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΒΑΤΡΑΧΟΣ
21/8/2012
21/8/2012 ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ (INCENDIES) του Ντενί Βιλνέβ
22/8/2012
22 έως 23/8/2012 ΈΧΟΥΜΕ ΠΑΠΑ! (HABEMUS PAPAM) του Nanni Moretti
24/8/2012
24 έως 26/8/2012 DRIVE του Nicolas Winding Refn
27/8/2012
27/8/2012 Ο ΡΑΤΑΤΟΥΗΣ (RATATOUILLE) του Brad Bird
28/8/2012
28/8/2012 ΟΙ ΑΚΑΚΙΕΣ (LAS ACACIAS) του Πάμπλο Τζιορτζέλι
29/8/2012
29 έως 30/8/2012 ALBERT NOBBS του Rodrigo García
31/8/2012
31/8/2012 ΑΙ ΕΙΔΟΙ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ (THE IDES OF MARCH) του George Clooney
3/9/2012
3/9/2012 ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ (UP) των Pete Docter & Bob Peterson
4/9/2012
4/9/2012 ΜΕΛΙ (BAL) του Σεμίχ Καπλάνογλου
5/9/2012
5 έως 6/9/2012 ΜΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΜΕΘΟΔΟΣ (A DANGEROUS METHOD) του David Cronenberg
7/9/2012
7 έως 9/9/2012 ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ (PROMETHEUS) του Ridley Scott
10/9/2012
10/9/2012 ΝΙΚΟΣΤΡΑΤΟΣ: ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ( NICOSTRATOS, LE PELICAN) του Olivier Horlait
11/9/2012
11/9/2012 ΓΑΛΑ (SÜT) του Σεμίχ Καπλάνογλου
12/9/2012
12 έως 13/9/2012 ΕΠΤΑ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΙΛΙΝ (MY WEEK WITH MARYLIN) του Simon Curtis
14/9/2012
14/9/2012 «1922» του Νίκου Κούνδουρου
15/9/2012
15 έως 16/9/2012 ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ (A SEPARATION ) του Ashgar Farhadi
17/9/2012
17/9/2012 ΤΟ ΑΓΟΡΟΚΟΡΙΤΣΟ (TOMBOY) της Céline Sciamma
18/9/2012
18/9/2012 ΑΥΓΟ (YUMURTA) του Σεμίχ Καπλάνογλου
  
θερινός κινηματογράφος ηλιούπολης "Μελίνα Μερκούρη"
   29 έως 30/8/2012 ALBERT NOBBS του Rodrigo García
Τετάρτη, 29/8/2012 έως: 30/8/2012  Ώρα Έναρξης: 20:30-22:30  Τοποθεσία: ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ "ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ"  Είσοδος: 7€ - 5€

ALBERT NOBBS του Rodrigo García
(ΒΡΕΤΑΝΙΑ, 2011, έγχρωμη, 113΄) 

Υπόθεση:
Με σκηνικό ένα πολυτελές ξενοδοχείο στο Δουβλίνο του 19ου αιώνα, το Albert Nobbs είναι ένα δράμα για μία γυναίκα που μεταμφιέζεται ως άντρας, ώστε να μπορέσει να επιβιώσει. Τριάντα χρόνια αργότερα, βρίσκει τον εαυτό της παγιδευμένο στο χαρακτήρα που δημιούργησε η ίδια.

Βασισμένο στο θεατρικό έργο:The singular life of Albert Nobbs

Παίζουν: Γκλεν Κλόουζ, Μία Γουασίκοφσκα, Άαρον Τζόνσον, Τζόναθαν Ρις Μάγιερς, Τζάνετ Μακ Τιρ, Μπρέντα Φλίκερ και Πολίν Κόλινς.


Η Γκλεν Κλόουζ και ο Άλμπερτ Νομπς: 
Η σύνδεση της Γκλεν Κλόουζ με το χαρακτήρα του Άλμπερτ Νομπς φτάνει μέχρι και τρεις δεκαετίες πίσω, όταν το 1982 τον υποδύθηκε για πρώτη φορά στη μεταφορά του ομώνυμου διηγήματος του Τζωρτζ Μούρ στο θεατρικό σανίδι, από τη Σιμόν Μπενμούσα.
«Πιστεύω ότι ο Άλμπερτ είναι από τους πραγματικά σπουδαίους χαρακτήρες, και η ιστορία, παρά τη βασική της απλότητα, έχει μια περίεργη συναισθηματική δύναμη», λέει η Κλόουζ. «Υπάρχει κάτι βαθιά επιδραστικό στη ζωή του Άλμπερτ, δε σταματά ποτέ να με συγκινεί. Υπήρξα πάντα πολύ ενεργή στην καριέρα μου, αλλά πάντα πίστευα ότι θα γινόταν μια υπέροχη ταινία».
Η Κλόουζ δούλευε πολλά χρόνια σε ιδέες για την ιστορία του Νομπς, μια γυναίκα του 19ου αιώνα, που επιβιώνει υποδυόμενη έναν άντρα σερβιτόρο. «Ο Άλμπερτ δε θέλει να καταλήξει στο πτωχοκομείο», εξηγεί η Κλόουζ. «Εκείνη την περίοδο η Ιρλανδία ήταν πολύ φτωχή. Γνωρίζει ο Άλμπερτ ότι χωρίς δουλειά εκεί θα κατέληγε. Όπως γνωρίζει πολύ καλά ότι οποιοσδήποτε μπορεί να απολυθεί ανά πάσα στιγμή. Υπάρχει ένα έντονο αίσθημα φόβου ανάμεσα στους εργαζομένους». 
Όταν το κοινό συναντά τον Άλμπερτ, έχει εργαστεί ήδη τόσα πολλά χρόνια ως άντρας, που έχει ξεχάσει την ταυτότητα του. «Δε θυμάται καν το όνομα της. Ήταν ένα εξώγαμο παιδί, μεγαλωμένη από μια γυναίκα που πληρώθηκε για να το κάνει, και που ποτέ δεν αποκάλυψε την ταυτότητα της. Στην ηλικία ακόμη των δεκατεσσάρων εξαφανίστηκε μέσα στα ρούχα του Άλμπερτ. Τριάντα χρόνια αργότερα που ξεκινά και η ιστορία μας, είναι απομονωμένη και σχεδόν αόρατη, καθώς έχει περάσει σχεδόν όλη της τη ζωή στα ξενοδοχεία». 
Η μεταφορά της Μπενμούσα ήταν μινιμαλιστική, αλλά ακόμη κι έτσι, η Κλόουζ πίστευε πολύ ότι η δριμύτητα, η συγκίνηση και το χιούμορ του θα ενίσχυαν μια πολύ δυνατή μεταφορά στη μεγάλη οθόνη. 
«Το θεατρικό ήταν πολύ αυστηρό. Η δύναμη της ιστορίας είναι σαν ένα ποτήρι νερό. Όταν αντανακλάται φως στο νερό δημιουργεί κάτι πολύ περίπλοκο. Η ιστορία είναι πολύ απλή και γραμμική, αλλά αγγίζει περίπλοκα ανθρώπινα θέματα που αντανακλώνται στις ζωές όλων».  
Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν γυρνούσε το Meeting Venus με τον Ούγγρο σκηνοθέτη Istvan Szabo, η Κλόουζ του έδωσε το διήγημα και μετά από λίγο καιρό έλαβε το πρώτο προσχέδιο για σενάριο. 
Το 2001, η ηθοποιός που είχε εξελιχθεί σε σεναριογράφο και παραγωγό, είχε πλέον στα χέρια της ένα σενάριο με το οποίο ήταν ικανοποιημένη κι έφτασε στην Ιρλανδία προς αναζήτηση τοποθεσιών για τα γυρίσματα. Ανάμεσα στα υπόλοιπα κτίρια που βρήκε ήταν και το Cabinteely House στο νοτιοανατολικό Δουβλίνο. Μετά από δέκα χρόνια έχει μεταμορφωθεί πλέον στο ξενοδοχείο Morrison.
Από το 2001 έως το 2011, η Κλόουζ τελειοποίησε το σενάριο με τη βοήθεια του Τζον Μπάνβιλ, αλλά μόνο κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του Εννιά Ζωές του Ροντρίγκο Γκαρσία, κατέληξε στον ιδανικό για εκείνη σκηνοθέτη.
«Περνούσα υπέροχα στις ταινίες του Ροντρίγκο. Αγαπά και καταλαβαίνει τις γυναίκες. Είναι επίσης ένας εξαιρετικός σεναριογράφος και δίνει πάντα υπέροχους ρόλους για γυναίκες». 
Ο κολομβιανός σκηνοθέτης Ροντρίγκο Γκαρσία είναι ο γιος του συγγραφέα Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκεζ. «Ο Ροντρίγκο έχει αυτή την κληρονομιά», λέει η Κλόουζ. «Όχι μόνο είναι ο ιδανικός σκηνοθέτης, αλλά είναι και συνεργάσιμος και εκπληκτικά ανοιχτός σε άλλες ιδέες». 
Ο σκηνοθέτης ανακαλεί τις πρώτες του συζητήσεις με την Κλόουζ. «Λατρεύω να δουλεύω με τη Γκλεν, αλλά τι θα γινόταν αν το διάβαζα κι ένοιωθα ότι δε μπορώ να το κάνω ή ότι δε μου ταίριαζε; Ήξερα ότι ήταν το πάθος της. Ξεκίνησα με την ελπίδα ότι θα μπορούσα πραγματικά να συνδεθώ μαζί του, όπως κι έγινε». 
«Ανταποκρίθηκα αμέσως με το που ξεκίνησα τη μελέτη. Ήταν μια πολύ σύγχρονη ιστορία, παρόλο που εξελίσσεται σε άλλο αιώνα, και πρόκειται κυρίως για τον εσωτερικό κόσμο ενός ανθρώπου και την ταυτότητα του, την εξάλειψη του ίδιου του εαυτού του και τη ζωή σε πλήρη μυστικότητα».
«Πολλά από τα σενάρια σήμερα έχουν χαρακτήρες που μιλούν για τα προβλήματα τους. Αντί το κοινό να βλέπει μια ιστορία, παρακολουθεί χαρακτήρες να γκρινιάζουν. Το Άλμπερτ Νομπς είναι ακριβώς το αντίθετο. Είχε μια πολύ ξεκάθαρη ιστορία που ξετυλίγεται με πολύ όμορφο τρόπο και δεν μπορούσες ποτέ να προβλέψεις τι ακολουθούσε. Μου φάνηκε εξαιρετική πρόκληση».  
Ο κεντρικός χαρακτήρας, φυσικά στην ιστορία είναι ο Άλμπερτ Νομπς. Η Κλόουζ τονίζει ότι μπορεί να αντεπεξέρθει στο ρόλο εξαιτίας της θέσης του στο ξενοδοχείο. «Ο Άλμπερτ είναι ένας πολύ καλός υπηρέτης. Οι υπηρέτες δεν επιτρεπόταν να έχουν οπτική επαφή με τα αφεντικά τους, οπότε αυτό ήταν προς όφελος της. Η μεγαλύτερη πρόκληση για μένα ήταν ο τόνος της φωνής και η προφορά.»
Η Κλόουζ αναφέρει ότι αναγνώρισε το χιούμορ στην ιστορία από τα πολύ αρχικά στάδια. «Όλα τα χρόνια που δούλευα σ’ αυτή την ιστορία ήξερα ότι υπήρχε χιούμορ, κ ας μη το βλέπανε οι άλλοι. Δεν είναι το προφανές χιούμορ, αλλά αυτό που πηγάζει από τους ίδιους του χαρακτήρες, τις γκριμάτσες και τις αποχρώσεις στη φωνή και τις καταστάσεις. Υπάρχουν μερικές πολύ όμορφες στιγμές, που φάνηκαν με το που τοποθετήθηκαν όλοι οι χαρακτήρες μαζί». 
Η Κλόουζ συμπεραίνει: «Πάντα πίστευα ότι αν μπορούσα να δημιουργήσω τον Άλμπερτ των ονείρων μου, χωρίς πολλούς συμβιβασμούς, με μια καταπληκτική ομάδα, θα μπορούσα να αποσυρθώ. Και η αλήθεια είναι ότι πιστεύω ότι τα καταφέραμε. Η τέλεια χρονική στιγμή με την τέλεια ομάδα».




 












 Login   powered by suntech s.a.